15.10.2022

Wykorzystanie magnesów reklamowych

Wykorzystanie magnesów reklamowych

Magnesy reklamowe to bez wątpienia najpopularniejszy sposób promocji, a także ocieplenia wizerunku przedsiębiorstwa. Rozdawane podczas największych wydarzeń branżowych, dołączane w postaci gratisów do zamówień w sklepach internetowych, niezmiennie cieszą się ogromną popularnością zarówno wśród małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorstw. Dlaczego? Magnesy reklamowe można wykorzystać na wiele sposobów, co udowodnimy w poniższym artykule. Jako przedsmak możemy powiedzieć, że magnes to nie tylko praktyczny gadżet, który najprawdopodobniej ozdobi lodówkę Twojego klienta lub i Twoją, ale także nietypowy sposób na nawiązanie więzi zarówno z klientem indywidualnym, jak i biznesowym, czy pomysł na praktyczną personalizację samochodu. Nie wierzysz? W takim razie zapraszamy do lektury!

Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?

Niegdyś magnesy uchodziły za dość zwykłe gadżety. Z pewnością w dzieciństwie nie raz przywiozłeś bądź przywiozłaś z wakacji ozdobę, która w mgnieniu oka wzbogaciła drzwi do lodówki, każdorazowo rozbudzając beztroskie wspomnienia. Po dziś dzień magnesy cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród turystów, jednak nie tylko. Coraz częściej przedsiębiorstwa, zarówno małe, średnie, jak i duże, decydują się na tę drobną inwestycję w celu poszerzenia działań marketingowych. Pomimo że współcześnie zdecydowana większość działań promocyjnych została przeniesiona do sieci, nie oznacza to, że klienci nie lubią być obdarowywani. Niezależnie, z jaką branżą jesteś związany bądź związana na co dzień, magnesy reklamowe będą strzałem w dziesiątkę. Przede wszystkim mogą korzystnie wpłynąć na stopień rozpoznawalności firmy przez potencjalnych klientów, równocześnie budując z nimi swoistą więź. Oprócz tego magnesy reklamowe można również wykorzystać jako praktyczne oznaczenia na pojazdach, a nawet jako wcześniej wspomniane gratisy, bo kto nie lubi być obdarowywanym?

Najpopularniejsze rodzaje magnesów reklamowych

Magnesy reklamowe mogą przybierać naprawdę różnorodne formy. Mamy na myśli nie tylko kształt, ale także jakość, sposób i technikę wykonania. Najczęściej gadżety przybierają formę standardowego kwadratu, prostokąta bądź okręgu. Niemniej zdarza się, że przedsiębiorstwa decydują się na mniej konwencjonalne rozwiązania, dzięki czemu powstają magnesy reklamowe przypominające konkretne przedmioty czy postacie przywodzące na myśl skojarzenia związane z promowaną branżą. Oczywiście dużą rolę podczas tworzenia magnesów odgrywa również sposób oraz technika ich wykonania. Najpopularniejszymi rodzajami są magnesy płaskie, wypukłe, a nawet na płótnie canvas. Nie da się ukryć, że zarówno płaskie, jak i wypukłe są standardowymi propozycjami, bardzo często spotykanymi również jako forma turystycznej pamiątki. Mogą różnić się między sobą nie tylko kształtami, ale również rozmiarami. Ciekawą propozycją są gadżety na płótnie wykorzystywanym zazwyczaj do reprodukcji obrazów. Z pewnością sprawdzą się jako oryginalna wizytówka dla muzeum bądź galerii sztuki, a nawet artysty – freelancera, który chce poszerzyć swoje zawodowe horyzonty.

Magnesy jako nowoczesna forma reklamy dla firm i nie tylko!

Z pewnością nie raz spotkałeś bądź spotkałaś się z rozdawaniem przez firmy tzw. gratisów. Przedsiębiorstwa korzystają z tego typu promocji m.in. podczas targów ściśle związanych z ich branżą, imprez, a także spotkań z klientami oraz partnerami biznesowymi. Magnesy reklamowe od wielu lat uchodzą za jedną z najpopularniejszych form promocji umożliwiającą pozyskanie potencjalnych klientów i równocześnie nawiązanie z nimi relacji. Na akcesorium można umieścić zarówno logo wraz z nazwą firmy, jak i humorystyczny bądź po prostu informujący komunikat marketingowy. Oczywiście należy pamiętać, że magnes powinien być przede wszystkim atrakcyjny wizualnie, na tyle, aby zapaść w pamięć potencjalnemu klientowi. Jeśli jednak jesteś zwolennikiem praktycznych rozwiązań, to nie ma najmniejszego problemu, aby na gadżetach umieścić dane kontaktowe do przedsiębiorstwa, pozwalając na szybkie skorzystanie z oferowanych przez nie usług bądź zakupu produktów. Czy w takim razie magnesy reklamowe można uznać za nową odsłonę wizytówki?

Jak powinna wyglądać wizytówka na miarę XXI wieku?

Zastanawiałeś się kiedyś, jak powinna wyglądać wizytówka na miarę XXI wieku, gdy zdecydowana większość przedsiębiorstw przeniosła swoje działania marketingowe do Internetu? Pomimo że coraz więcej firm zarówno polskich, jak i zagranicznych stawia na nieograniczone możliwości wynikające z łatwego dostępu do sieci, konsumenci niezmiennie cieszą się z małych rzeczy w postaci praktycznych gadżetów, które będą im służyć na co dzień. Magnesy reklamowe z pewnością są jednymi z nich. Można wykorzystać je zarówno jako dodatek do zakupu, jak i nowoczesną wizytówkę, bo przecież jedno nie wyklucza drugiego! Wystarczy, że wzbogacisz je o logo bądź nazwę firmy, a następnie wkomponujesz w niego podstawowe dane kontaktowe lub adres firmy, biura, który umożliwi klientowi na szybkie dotarcie. Taką oto wizytówkę możesz dodawać m.in. do każdego zamówienia internetowego lub rozdawać podczas różnych spotkań. Warto również wspomnieć, że ze względu na rosnące zdigitalizowanie takowa wizytówka może znaleźć się również w paczce PR-owej dla celebryty czy influencera, z którym współpracuje Twoje przedsiębiorstwo. W prosty sposób możesz zyskać 10, a może nawet więcej potencjalnych klientów, będących aktywnymi odbiorcami treści udostępnianych przez wcześniej wspomniane osobistości.

Jak szybko i efektownie spersonalizować samochód? To proste!

Wbrew pozorom personalizacja samochodu jest znacznie łatwiejszym procesem, niż mogłoby Ci się wydawać. Wystarczy, że zainwestujesz w magnesy reklamowe na samochód, które najczęściej są wykorzystywane przez przedsiębiorstwa w celach promocyjnych. Niemniej z takowego rozwiązania mogą skorzystać również osoby prywatne, które chcą podrasować swoje cztery kółka. Magnesy reklamowe na samochód mają naprawdę wiele zalet. Z pewnością zauważyłeś już pierwszą z nich, czyli dostosowanie wyglądu auta do indywidualnych preferencji kierowcy. Co więcej, tego typu gadżety reklamowe bez najmniejszych problemów można przyczepić do auta, a w przypadku, gdy akcesorium się znudzi – zdjąć, nie uszkadzając przy tym karoserii. Dzięki coraz nowszym rozwiązaniom technologicznym magnesy reklamowe na samochód nie naruszają lakieru, a także nie pozostawiają nieestetycznych, trudnych do zmycia śladów.

Praktyczna odsłona magnesów reklamowych

Niezależnie jaki kształt, rozmiar czy wzór wybierzesz, magnesy reklamowe przygotowane przez BV Format łączą w sobie niepodważalną funkcjonalność oraz nienaganny wygląd. Mogą służyć jako wcześniej wspomniany gratis do zamówienia złożonego online lub nowoczesna wizytówka, która pozwoli Ci nie tylko zbudować zaufanie, ale także pozyskać nowych klientów i w nietypowy sposób spersonalizować samochód. Nie da się ukryć, że każda z wyżej wymienionych propozycji posiada w sobie nutę praktyczności. W jaki jeszcze sposób możemy wykorzystać potencjał magnesów reklamowych? To proste! Jeśli prowadzisz szkołę jazdy, z pewnością nasz pomysł skradnie Twoje serce. Jeżdżąc tzw. L-ką niezbędny jest znak przedstawiający wielkie, białe „L” na granatowym tle, które może przybrać postać magnesu reklamowego na samochód. Zazwyczaj większe szkoły jazdy posiadają w swoim garażu kilka aut przygotowanych z myślą o kursantach. Jednak jeśli jesteś małym, lokalnym przedsiębiorcą, o wiele bardziej opłacalne okaże się korzystanie z auta użytkowanego równocześnie prywatnie. W takim przypadku wystarczy, że podczas kursu zamocujesz magnes reklamowy na dachu samochodu i gotowe! Niezaprzeczalnie jest to świetne rozwiązanie, pozwalające uniknąć większych kosztów w postaci zakupu nowego auta oraz kolejnych ubezpieczeń, równocześnie szkoląc przyszłych kierowców.