20.08.2021

Dlaczego warto zainwestować w efektowne systemy wysatwiennicze?

Każdy przedsiębiorca chce, aby jego biznes prosperował i zarabiał. Zyski będą rosły tylko wtedy, jeśli firma będzie rozpoznawalna. To z kolei jest możliwe za sprawą odpowiednio zaplanowanych działań marketingowych. Reklama wpłynie na wyższą sprzedaż, napędzi ją, a obroty przedsiębiorstwa wzrosną. Jednym ze sposobów na skuteczne działania marketingowe są efektowne systemy wystawiennicze. Dlaczego warto je stosować? Czym są? Przekonaj się!

Systemy wystawiennicze – niezbędne na Twoim stoisku

System wystawienniczy to przede wszystkim nośnik informacji, który pozwala budować relacje z klientem. Ich największą zaletą jest mobilność, można je bowiem wziąć ze sobą w dowolne miejsce. Nic dziwnego, że najczęściej wykorzystywane są w trakcie dużych eventów. Ogromna popularność tego rozwiązania wynika z jego uniwersalności i możliwości tworzenia zestawów według indywidualnych potrzeb. Jeśli przygotujesz system wystawienniczy według odpowiedniego schematu, stworzysz projekt, który będzie wysyłał do klienta komunikat między innymi o polityce Twojej firmy czy zaletach, jakie idą za wyborem Twojego przedsiębiorstwa.

Daj się zauważyć nawet w zatłoczonych miejscach!

Mobilne systemy wystawiennicze mają jedno główne zadanie. Jest nim zapewnienie widoczności Twojej firmy na tle dziesiątek czy setek innych podczas konkretnego wydarzenia. Jeśli system przyciąga uwagę, to od potencjalnych klientów, inwestorów czy nawet pracowników nie będziesz mógł się uwolnić. Wiemy jednak, że stworzenie systemów ekspozycyjnych nie jest proste, ale na szczęście możliwe. Warto połączyć kilka najpopularniejszych rodzajów ze sobą. Na przykład ściankę wystawienniczą z roll-upem i ladą. Poniżej przedstawiamy szczegółowe opisy każdego systemu.

Stoiska targowe i trybunki prezentacyjne

Jeśli często podróżujesz na targi handlowe, tego rozwiązania nie może u Ciebie zabraknąć. Możesz bowiem stworzyć indywidualne stoisko dostosowane do swoich potrzeb. Stoiska targowe wcale nie muszą mieć tylko i wyłącznie charakteru reklamowego. Są także doskonałym punktem sprzedaży. Obok nich nie da się przejść obojętnie, dlatego nic dziwnego, że stosowane są nawet w centrach handlowych. Mobilne systemy wystawiennicze tego typu to coś, czego nie powinno zabraknąć w wyposażeniu działu marketingu Twojej firmy.

Roll-upy, banery, ścianki – główna atrakcja dla potencjalnych klientów

Ścianki wystawiennicze pełnią funkcję tła, które ma za zadanie nieco odgradzać Cię od innych firm i ich systemów wystawienniczych. Jednak to także sposób na zareklamowanie polityki, wizji Twojej firmy czy zaprezentowanie konkretnego produktu. Bardzo podobnie jest z roll-upem i banerami, które również mają za zadanie wnieść treść marketingową. Jakie mają zalety? Przede wszystkim są niezwykle łatwe w transporcie i przenoszeniu. Możesz je zabrać dosłownie wszędzie i rozłożyć praktycznie w każdym miejscu.

Gabloty i regały na produkty

Ich głównym zadaniem jest odpowiednie wyeksponowanie produktu. Należy pamiętać, aby stawiać na gabloty i regały lekkie i łatwe w montażu. Wtedy będą mogły pojawić się na każdym evencie. Wybieraj niewielkie modele, aby nie sprawiały żadnych problemów podczas transportu. Ich zadaniem nie jest przyciągnięcie uwagi, od tego są już wcześniej wspomniane systemy wystawiennicze, na przykład roll-upy. Dlatego nie liczy się ich wielkość, a raczej elegancja i możliwość skutecznego zaprezentowania produktu konkretnej osobie.

Stojaki na ulotki

Niepozorne, niewielkie, a jakże potrzebne, czyli stojaki na ulotki. Nie może ich zabraknąć, w końcu są niewielkie i lekkie, ich transport nie stanowi problemu, a w systemach wystawienniczych odgrywają bardzo ważną rolę. Pozwalają postawić ulotkę mniej więcej w pionie. Ta jest wtedy zupełnie inaczej odbierana przez potencjalnych klientów, inwestorów czy zainteresowanych Twoimi usługami lub produktami. Gdy ulotki leżą poziomo na blacie stoisk targowych, nie są zbyt dobrze widoczne. Skuteczne przedstawienie treści reklamowej? Tylko ze stojakami na ulotki!

Dodatkowe atrakcje

Jest kilka ciekawych rozwiązań, które można wykorzystać w systemach wystawienniczych zewnętrznych i wewnętrznych. To między innymi podświetlane pylony. Są wyjątkowe, przyciągają wzrok i pozwalają wyróżnić się stoisku na tle innych. Mobilne systemy wystawiennicze mogą być także wyposażone w słupy świetlne lub panele LED. Warto je dodawać wszędzie tam, gdzie produkt, informacja lub usługa ma zostać wyeksponowana. Ponadto nadadzą stoisku pewną innowacyjność.

Stojaki multimedialne

Niezastąpionym rozwiązaniem w dzisiejszym świecie są też stojaki multimedialne. Te nośniki informacji mogą zostać dostosowane do dosłownie każdej sytuacji. Sam zdecydujesz, jaka treść ma się na nich znaleźć. Może to być tekst, grafika, film marketingowy – zupełna dowolność. Co ważne, najnowocześniejsze stojaki multimedialne mogą być sterowane w czasie rzeczywistym. Może prezentacja dla klientów przybyłych za sprawą Twoich systemów wystawienniczych? Możesz mieć pewność, że Twoja firma na targach będzie brylować. Poprawisz jej wizerunek, pokażesz, że jest innowacyjna i że dąży do ciągłego rozwoju.

Systemy wystawiennicze – czy są potrzebne?

Systemów wystawienniczych potrzebujesz, żeby się wyróżnić, poinformować o swojej ofercie i w sposób przemyślany sprzedać usługę lub produkt. Wybierz ścianki wystawowe, roll-upy i wiele innych elementów tych systemów, rusz na podbój eventów o różnym charakterze i zobacz, jak Twoje przedsiębiorstwo rośnie w siłę. Pamiętaj jednak, że zaprojektowanie i wykonanie systemów wystawienniczych to nie prosta sprawa, należy wszystkie prace zlecać profesjonalistom. Wszystko bowiem zależy od dobrej prezencji firmy. Co więcej, daj sobie i zespołowi fachowców czas, ponieważ stworzenie niezastąpionego systemu może nieco potrwać. Dzięki temu będziesz miał jednak pewność, że wszystko zostało wykonane według odpowiedniego planu i schematu, a gotowy produkt spełni Twoje wszelkie oczekiwania. Strategia marketingowa, którą wybrałeś, na pewno przyniesie zamierzone efekty!